Fika x 3

Idag har jag varit i stan med Adrian och Kelly. Vi fikade och köpte julklappar :) Vid 4 mötte jag upp Denise och fikade igen :D Vi pratade massor om livet :D Sen köpte hon också lite julklappar. Runt halv 7 mötte jag upp Marc som hade varit på julbord med jobbet och vi drog därefter till Maria och fikade igen :D Mums! Det var jag, Kelly, Maria, Adrian och Marc, myspys! :D



Imorgon ska jag möta Marc efter jobbet och vi ska luncha :) Han har bara halvdag imorgon, sen ska jag shoppa lite andra saker :) Jag har förbannat ont i min rygg, köpte en rosa massagegrej från H&M! Endast 19,50 kronor :E Så jag tänkte att Marc kanske ville massera min ömma rygg lite :D

Godnatt på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0