Juldagen

Igår var det jättemysigt :) Vi fikade med mormor och morfar, kollade Kalle Anka, åt julmat och öppnade massa fina julklappar. Jag fick väldigt mycket fina saker :) Runt 19.00 kom Marc förbi, han hade med sig klappar till familjen och Charlie :) Jag fick massage och mikrotofflorna av honom, av hans mamma fick jag massa kroppsvårdsgrejjer :D I LIKE! Tack Nina! :D





Jag fick bh och trosor, tröja med tweety på, fransk manikyr + glitterstenar som man sätter på naglarna, 300 kronor på make up store, pussel, body butter, locktång, the sims destination världen och lite mer :)

Sen fick jag en jättefin present! Mamma och pappa hade köpt en get till en familj i Afrika som heter My nu :D



Nu är Farfar, Monica och Niclas här. Vi har precis ätit paj :) Får se vad som händer ikväll, fick ju faktist The Sims destination världen :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0