Jullov

Jullov idag, JIPPIE!
Igår kan man säga att det var en riktig KAOS dag. Jag och Maria skulle åka hem runt tre. Vi väntade på 22 bussen, den kom inte. Vi väntade på 36, den kom inte. Vi väntade på 52, den kom inte såklart. Sen fick vi reda på att 710an och 703an faktist var inställda... -.- Så vi gick till 704an som heller inte kom. Vid det här laget var våra tår isbitar. Vi bestämde oss för att gå till mammas jobb och dricka varmchoklad. Där försökte vi får tag på skjuts och vi lyckades!! Vi fick skjuts av Danne och Tobbe :D Dom skjutsade oss till Maria, där spelade vi HALO och åt middag :D Sen äntligen fick jag skjuts hem av pappa som lyckades komma fram i snöovärdret med bilen. 

Ikväll ska jag och Marc göra pepparkakshus och pepparkakor! Imorgon blir det nog utgång :) Men jag ska ta det lugnt för jag ska övningsköra dagen efter.
Marc ska hjälpa mig med designen på bloggen sen, jag är så himla dålig på det. Jag vill verkligen lära mig!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0