20100404

Jag har typ tröttnat på att blogga, egentligen vad är grejjen? Vem bryr sig om mitt liv? Om mina bilder..? Nope tråkigt värre tycker jag! Jag har i allafall sökt högskolor och KYutbildningar nu till hösten. Helst vill jag få heltidsjobb men det är ju inte säkert att man får det. Har ju sökt jobb också, dom ringde från guldfynd och ville ha mig där, men så kom vi fram till att det inte skulle gå för jag ska åka till Kroatien ju... Skit. De utbildningar jag har sökt till är typ IT, Media och WebDesign.
Ikväll blir det bio!

Kommentarer
Postat av: MoMo

Tja! Livet kommer att ha några krokiga vägar till sitt eget val till arbete. Vi tycker att det är bra att följa ditt vidare livs-äventyr. Plugg eller arbete? Gör det som känns bäst. Någonstans hittar man utvecklingen inom sinom tid. Den du!

2010-04-04 @ 19:12:25
Postat av: Morf

Ask your mom how she came up til his final work.

2010-04-04 @ 19:18:38
Postat av: Maria

Jag bryr mig om ditt liv :D:D

2010-04-04 @ 23:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0