Alla ♥ dag

Igår bjöd Marc mig på Italiensk middag på Söder. Vi åt varsin penne med oxfilé och en jättegod gräddsås. Till efterrätt åt jag vaniljglass med chokladsås och Marc åt vaniljpanacotta med björnbär, yummi!! Det var otroligt gott! :D Jag fick Lindorchoklad av han också :) Efter det åkte vi in till biosalongen Saga och kollade på Valentine's Day med en massa andra lovecouples haha :) Filmen var riktigt bra tyckte jag, många många bra skådespelare! Mitt Alla Hjärtans Dag blev perfekt! Tack MARC! <3

Jag är så glad att jag har dig älskling <3


Kommentarer
Postat av: Denise

LIKE LIKE LIKE! (Ja jag är facebooknörd :) )

2010-02-15 @ 16:13:16
URL: http://chasingmydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0