Jag har bestämt mig

Jag ska klippa mitt hår. Jag är så otroligt trött på mitt hår nu. Det enda jag gör med det är att sätta upp det i en knut. Liksom My inse man kommer aldrig att få hollywoodlockarna... Har försökt, men det går inte. Så jag ska klippa det typ till axlarna :D Som en page! Tror det kommer bli hur snyggt som helst. Jag tänkte innan att jag liksom vill ha långt hår på studenten, men jag vet inte om jag vill det längre. Jag kommer ändå behöva trimma det till det lite nu och mitt hår är ganska slitet så det lär väl bli typ 5 cm. Då kommer jag heller inte vara nöjd med mitt hår. F*n det är ju bättre om jag klipper en snygg frilla istället!


Kommentarer
Postat av: Danni

Tycker du ska köra på !

Det kommer bli skit snyggt !

2010-02-18 @ 21:01:03
URL: http://daanni.devote.se
Postat av: sofia

do it! jag hade mitt hår till brösten ungefär och klippte till page! jag är hur nöjd dom helst! kör på!

2010-02-27 @ 20:52:28
URL: http://sofiajordans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0