Godkväll

Sitter här i Marcs rum och lyssnar på soundtrack från Twilight. Jag har ganska tråkigt har jag kommit på nu. Sen har jag blivit otroligt dålig på att äta nyttigt och träna, hmmm får nog ta och ändra på detta om jag såklart inte ska söka till Biggest Loser...
Jag var på aretsförmedligen igår, usch. Jag kom dit och fyllde i min sida sen fick jag snacka med nån brud som var jättedryg. Jag vet ju inte vad jag ska göra liksom?! Sen sa hon att nu söker jag jobb över hela Sverige, då sa jag men jag vill ju bara söka i Stockholm???? Nej det går inte sa hon heeeeeela Sverige. Så om någon i Göteborg vill träffa mig måste jag tydligen åka ända dit ner, gå på intervju och sen ha en jävligt bra anledning till varför jag inte kan ta jobbet (?!), det sa hon iaf. Jag blev ganska skrämd, vill inte vara med där längre.. Men ett jobb vill jag HA!!


Jag har typ resfeber för London, mähä. Det ska bli så kul!! Har kollat upp massa ställe man ska besöka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0