Efter studenten, vad händer då?

Ja, vad händer då? Jag är så himla rädd för att hamna i en mörk svacka typ. Då man bara sitter hemma hela dagarna och bara väntar på att det ska bli helg för då är alla kompisar lediga, nej usch så får det inte bli!!!! Jag och mamma ska kolla runt nu på massa utbildningar. Är sugen på en massa saker! Make up artist, stylist, aerobicinstruktör, fotograf, webdesigner... Jag ska söka många saker så det är säkert att jag i allafall kommer in på något. På fredag ska jag lämna ut massa CVn överallt. Hoppas hoppas på att nån vill ha mig! Fast ändå, om man får jobb då kommer det ju typ vara deltid = kanske 4 dagar i veckan. Då kommer man ju bli sååå utråkad resten av dagarna... Så jag tror jag kommer plugga och jobba. Förhoppningsvis så kommer det att gå bra i höst och jag kommer att inse att jag har blivit lite vuxen... Vill inte bli stor! :'(


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åh så söt bild! Det är inte lätt att "bli stor" innan man blir det, men jag kan lova dej att när du är där så kommer du klara det galant!

2010-03-19 @ 07:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0