Räddade en mus! :D

Nu har jag kommit hem från träning, det var jobbigt! :p När jag och mamma kom upp till garagen var det en katt som jagade en stackars liten mus! Så vi började tuta och tjoa så katten skulle bli rädd men det blev den inte! Så jag sprang ut och jagade iväg katten, musen sprang in i en av garagen :) Katten såg väldigt arg ut, tänkte säkert "dumma djurälskare...". Det är jag och mamma, djurälskare! :D

Det här köpte jag idag, fyndade lite på rea på JC :)

Halsband, JC 20 :-

 

Örhängen, JC 20 :- (orkar inte vrida bilderna :$ )

 

Brillor, Gina tricot 59 :- (köpte ju likadana fast svarta, men jag tyckte dom här var så coola!)

 





Kommentarer
Postat av: Madeleine

Bra där My!! Både vad det gäller den lilla söta musen och dit val av köp av smycket :o)

2010-03-16 @ 08:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0