New Week

Denna vecka börjar jag jobbaaaaaa. Jipppiiie! :D Ska åka dit idag och kolla hur kassasystemet fungerar och lite dittan och dattan. Det blir spännande. Ikväll ska jag förmodligen på möte med en barngympagrupp 18.10. Tror att det börjar på torsdag. Hoppas det inte trasslar till sig med jobbet då. Jag jobbar ju hellre i grönsaksaffären =)

Igår jobbade jag och var helt död efteråt. Packade ju kassar som vanligt lååångt borta i Häggvik. Det var jobbigt igår, var så himla mycker grönsaker och stora grejjer också!

Ska hoppa in i duschen snart och bli lite fräsch!

Caaaaaaaaaaaio

Kommentarer
Postat av: chefens dotter ;)

Gilla!

2010-10-04 @ 12:17:58
URL: http://nagelbitaren.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0