Fredag

Gick upp runt halv 8 och var jättepigg imorse av någon konstig anledning med tanke på att jag somna typ 1. Men jag gick och la mig 10 sen och sov nån timme till. Idag har jag ringt till SU och sagt att jag vill hoppa av och det gick bra. Marc och jag har varit och handlat lite mat eftersom mamma och pappa ska vara i San Fransisco i några dagar nu. Var på Din Sko och böt mina nya pjucks för det var fel skor vilket jag såg idag.. Dock måste jag byta dessa skor IGEN för dom var för små..................! Så jag och Marc ska till Skärholmen och fixa och trixa lite där, mihi shoppa.
Ikväll ska vi göra pizza! Får se hur det går :)


Är fortfarnade lite förkyld men det är myyycket bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0